lördag 23 maj 2009

Välkommen till min nya blogg


Hej på er alla som var dumma nog att hitta hit!

Så har det ännu en gång blivit dags för mig att starta en ny blogg, men denna gången kommer jag skita totalt i vad ni vill att jag ska skriva om och bara köra mitt eget race. Visst är det kul om ni vill titta förbi men jag kommer använda bloggen i första hand för att skriva av mig lite. Så räkna med att det framför allt kommer att handla om TV-spel och annat sånt nördnöje :P

So, let's get this blog started, dood!

6 kommentarer:

  1. Bra att du inte tar ngn skit från andra Krille ^^ GO GO GO !
    /Madeye

    SvaraRadera
  2. Of course! Man ska köra sin egen grej och skita i allt annat :P För övrigt var det längesen vi körde Resident Evil 5 nu, klar med det eller lust att köra snart igen? Provat versus?

    SvaraRadera
  3. Har inte dragit hem Versus, men jag har kört genom splet 3½ gång. Håller på för fullt med Pro nu, men har så mycket annat på 360n att leka med så det blir nog svårt att bli klar :P
    /Madeye

    SvaraRadera
  4. Samma här. Eller jag har inte spelat så mycket över huvud taget, men den tiden jag har spelat så har det blivit Persona 4 och några andra PS2-spel faktiskt... Tänkte dra igång RE5 igen men det kommer gå segt i början.

    SvaraRadera
  5. helt rätt, bloggen ska inte vara framtvingad utan något som man själv har nöje av ^^

    SvaraRadera