måndag 8 juni 2009

Det blev en spelblogg (med ny adress)

Som du säkert märkt förvandlades den här bloggen sakta men säkert till en spelblogg, och då tänkte jag det var dags att fixa ett bättre namn till den. Så hedanefter kommer En Prinnys Dagbok att heta Speltokig.eu, precis som dess nya adress.

Största anledningen att jag bytte namn på bloggen var för att få en mer simpel adress som är lättare att komma ihåg, men även för att visa vilken inriktning bloggen har tagit. Jag kommer dock fortsätta att skita i alla andra, och skriva om film och teknik när jag verkligen känner för det.

Så, välkommen igen! Vad tycker ni om den nya adressen förresten? Och utseendet på bloggen. Jag har fortfarande en hel del detaljer kvar att fixa, men känns sidan bättre eller sämre än den förra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar